Sedaimm _Mucizemmm_ rabbim sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin hep güzel düşünün eminim düşünce bile çok etkiliyor bu süreci
Oznurcakir vuslatim34 iyiyim canım evet bi ay bekledim ve tekrar aşılama oldu geçen hafta ptesi ve adet günümü bekliyorum 🙃
Nehirimmm06 Sedaimm aşılamadan önce çok akıntınız var mıydı benim yarın aşılama var acayip akıntı geliyor
Sedaimm Nehirimmm06 hayır ben normalde akıntısı olan biri değildim aşılamadan sonra ptogestan sebebiyle de olabilir tabi bilmiyorum ama su gibi akıntım başlamıştı
_Mucizemmm_ Oznurcakir progestan bebek tutunsun daha iyi yerlessin diye kullaniyorum diger asilamada kullandım catlatma ignesiyle bekledim 1 ay o zamanda kullandım prulotun iğne de normalde düşük tehlikelerinden kanamalarda verilir ama benim tedavi surecim biraz zorlu geçtiği için bunuda verdi dr.um daha iyi tutunmasini sağlanmış 4günde bir tam ampul yaptırıyorum çoğunlukla yarım verirler ama bana tam verdi
Oznurcakir _Mucizemmm_ anladım canım benim doktorum bisey yazmadı hani gerek yok demişti bana sıkıntılı geçmiyor benim sanırım ondan bisey yazmadı sanırım . Hadi hayırlısı insallah ne zaman test yapacan benim 11.gunum 😏
_Mucizemmm_ Oznurcakir benimde 10.günüm bugün doktorumla konustum ağrılarını akintimi falan anlattım çok iyi gözüküyor sanki adet olmayacaksin gibi ama yinede biraz daha bekle en net şekilde öğrenelim dedi ayın 20sinde adet olucam eğer kendimi tutabilirsem o zamana kadar test yapmayı düşünmüyorum 😀 ama ne kadar dayanabilirim bilmiyorum senin nasıl gidiyo
Oznurcakir _Mucizemmm_ bende de akıntı durumu var bazen şeffaf bazen sarıya benzer , göğüs uçlarım acayip kaşınıyor bide elleyince agri yapıyor , kasiklarimda öyle arada sancı yapıyor suan Hersek yolunda bende adet gününe kadar yapmam benimde 20 si galiba 🤗
_Mucizemmm_ Oznurcakir ayy az kalmış yavaş yavaş belli olur benim göğüslerimde o kadar bi belirti yok birden girip çıkan kasik ağrım ve akintim çok göğüslerim normalden biraz farklı sadece inşallah güzel haberler alicaz hissediyoruum
Oznurcakir Hmdsena2019 yok valla yapmamışım daha adet gününü bekliyorum sağ sol kasiklarim agriyor arada negatif görürsem şimdiden üzülmek istemiyorum
Hmdsena2019 Oznurcakir merak ettim dayanabilip adet gününü beklemek en sagliklı sonuc alırsın gerci bizde umut adet olmayana kadar devam eder Rabbim emeklerini zai etmesin 🤲🏻🤲🏻