Sedaimm ayy inşallah ya günlerde gecmiyoki çok hayal kırıklığı yaşadım daha önce adetime tam 1 hafta var kendimi tutup adetin geçmesini beklemek istiyorum ama tutamayadabilirim güvenmiyorum kendime 😊 ama hep varmış gibi hissettiriyorum kendime sürekli konuşuyorum varmış gibi yalvarıyorum resmen ben sardim seni sımsıkı sende tut beni öyle diye inşallah dinler sözümü 😍😍