Oznurcakir benim 5 gün kaldı adete dün dayanamayıp test yaptim adet sancilarim belirtilerim vardı 0.1 çıktı ağlaya ağlaya doktorumu aradim çok normal böyle çıkması çok erken yaptırdın en erken sali günü yaptıracaksin dedi bu testi dikkate alma yerleşme henüz yeni tamamlanir kana karışmaz daha dedi ne hissedecigimi bilemedim