Mihmiray Oznurcakir sen nasıl aşılama gününü sayıyormusun hesaplamada benim aşılama dan sonra 12.gunum bugün aşılama günü sayarsam 13.günum
Oznurcakir Mihmiray gününde mi oldu adetin . İlk günden hesaplıyorum bugün benim 14.gunum aşılamanın geçen hafta persembe vuruldum
Mihmiray Oznurcakir ben erken oldum ya 23 ü adet gunum aşılama gününü sayarsak bugün 13. Gunum aşılamadan sonra
Oznurcakir Mihmiray daha bi hafta da vardı emin misin adet kanı geldiğine ,kesik olarak mi yoksa normal adet olarak mi geliyor suan . Bende 19 unda olacam adet
Mihmiray Oznurcakir evet tam adet kanı bayağı geliyor bu ay soğan kürünü deniyecem doktora gitmiyecem bir iki ay akışına birakacam ve aklımdan cikaracam normal hayatima devam edicem bir süre
Oznurcakir vuslatim34 valla beklemedeyim daha yarın adet olmam gerekiyor her zaman da gününde olurum . Suan arada agrilar gelip gidiyor . Sen nasılsın nasıl gidiyor
vuslatim34 Oznurcakir ben aynı beklmedeyim bugün iğnenin9. Aşılamanın 7. Günü test yaptım hala var iğne etkisi
Oznurcakir vuslatim34 amin canım . Eğer tutmazsa benim Bi ay ara verip tekrar aşılama düşünüyorum sonra tüp bebek
vuslatim34 Oznurcakir ara versem mi bilmiyorum. Olsa zaten kendiliğinden olurdu iki senedir. Ben üst üste yaptırıp sonra tüp bebek
Oznurcakir vuslatim34 bi ay ara veriliyor rahim ve yumurtalar dinlensin die bakalım Herseyin hayırlısı olsun insallah