Mihmiray vuslatim34 ben 8 yıldır evliyim 7 yaşında kızım var yaşım 26 ben üç yıldır deniyoruz geçen yıl düşük yaptım sonra da olmadı aşılama ilk defa yaptım umutluydum
Sbl91nht vuslatim34 alakası yok bende hiç kanama olmadı ve tutmadı da şimdiki aklım olsa yaptırmam hiç bir sorunumuzda ypktu canım ama olmadı 10 milyon sprem bırakıldı her ay sagşıklı yumurtlama olmayabilir tüp bebek daha mantıklı 🥰
Oznurcakir Mihmiray 10. Günde yaptım negatif çıktı değer sıfırda. Doktorum adet gününü bekle dedi son 4 gün
Oznurcakir Mihmiray yanı erken yaptım testi belki de bu ay tutmamıştır ama agrilarim devam etmekte anlamadım gitti vallahi
Mihmiray Oznurcakir inşallah vardır bı de burda sürekli okuyorum aşılama tutmayanlar genellikle bir sonraki ay kendiliginden hamile kalanlar var
Oznurcakir Mihmiray evet bend duydum akışına bırakmak lazım gerçekten Bi ay hiç düşünmesek ne olacak acaba . Bu ay olmazsa bi ay ara vermeyi düşünüyorum sonra tekrar aşılama