nebile-29 vuslatim34 bende pıhtılaşma varmış kaybettim bebeği şimdi kendiliğinden tedavisiz hamile kaldım 17. Haftamdayim inş senin de tutar korkma bol bol dinlenmeye bak
vuslatim34 nebile-29 bende hiç hamileleik olmadı ama test yaptırdım pıhtılaşma çıktı Allah nasp eder hamile kalırsam bende kullanacagım
Oznurcakir vuslatim34 10. Gün test yap demişti 🙈 kasik ağrilarim da var batıyor böyle ama korkuyorum çıkmazsa ☹️
Oznurcakir Mihmiray bende bu hafta öyle geçti ama belirtiler olarak kasik agrisi yoğun . Sende var mi böyle
nebile-29 vuslatim34 tutar inş stres yapmayın pıhtılaşma varsa ilaçları asla aksatmayin hayırlı haberlerinizi bekliyorum ☺️
vuslatim34 Oznurcakir yok yazmadı ama bende progestan var fitil olarak alıcam geceleri. Tutması ilaca filan baglı değil tabi nasip meseleside bakalım yine bir umut
Oznurcakir vuslatim34 yarına kadar geçecek insallah .48 saat sonra iliski önerdi mi size de . Sonra gün aşırı 10 gün boyunca
Oznurcakir vuslatim34 doktorum öyle demişti bana 🙈 bizde öyle yaptık çünkü ertesi gün bile hissediyordum biraz agrisini .
Oznurcakir vuslatim34 aşılama olmadan eşimin sperm değerlerinde sıkıntı olmadığını söylemişti doktorum .gecen 2 yıl önce varikosel ameliyatı olmustu . Valla pek anlamıyorum aslinda🙈