1Anne_ Deletedmom417 mecbur gidicem kuaföre evimde klima yok ağda makinam vs yok cam sakızı ağda kullanıyorum normalde onunla da tüm vücudumu bu halimi bırak bu sıcakta hayatta alamam😃
Deletedmom417 1Anne_ anladim canim bende gitmeyi cok istedim ama komple vücut 130 tl fiyat verdiler çoğu yerde aynı fiyat bende de makina var 20 tl lik ağda alsam 110 tl lik kâr olur diye vazgeçtim 🙈😁benimde klima yok vantilatörü açıcam ohhh😂😂
Deletedmom417 gkckrkfa18 cildim kuru degil🤔fakat zaten 37 de almaya karar verdim 37 den sonra ne zaman isterse gelsin başım gözüm üstüne 😍🤱
Deletedmom417 DilanDag biliyoz🙄😂😂senin için hava hoş hangi gün doğum olucak biliyorsun,😚😍ama ben🥺ya 42 de olursa yada bu gece 🤔🤦🤦🤦
DilanDag Deletedmom417 valla benimki de tarihi bekliyecek diye bir kaide yok bakmışsın şimdi çıkmış gelmiş 😂 çatı muanesi ne zaman yapacaklar doğum şeklin için
Kubra80 Deletedmom417 yani daha iyi olur tabi sen bilirsin ama en korktuğun şeyde ağdasız acil doğuma gitmek 😂
Deletedmom417 Ebruu1 Normal doğum inşallah ne zaman geleceği belli degil ya insanin temiz olası geliyor heran hersey olbilir🤷
Deletedmom417 Gulerdem yok şuan az kısa ve seyrek çünkü 28.haftada yaptım hala yapmadım 37+4 gibi mi yapsam🤷🤔
Theaydins Ben de 36da yaptım her an hazırlıklı olmak adına. Doğuma kadar tekrar çıkarsa da az az çıkar onu da epilatorle aliveririm
Domatesimm Deletedmom417 aynı sorun 🤦🏻♀️ Alsam o zamana çıkar almasam ya Doğum başlarsa çok kararsızım 🤦🏻♀️Senden tam bir hafta geriden geliyorum ben sen ne yaparsan onu yapcam 😂😂