Deletedmom417 Bence 37′yi doldurunca ağda işini hallet derim. Bebeğin ne zaman geleceği belli olmaz. Bir de her an çatı muayenesi de olabilir; benim doktorum 37′de yapmadıysa da burada okuduklarıma göre de her an yapılabiliyor. Temiz temiz olmakta fayda var. Baktın 40 haftayı görüyorsun bir kere daha yaparsın az çıktığı için zorlayıcı da olmaz. Ben haftaya pazartesi günü 38+1′de ağda işimi halledeceğim. 38+2′de de doktor kontrolüm var. Zaten 40. haftayı görsem bile 12 gün var; 12 günde çıkmaz bile çıksa bile bir iki tüy çıkar ondan da bişey olmaz.