Sbnm06 canım senin icin hakkinda hayirlisi olsun.Allaha inandikca her zaman bir umidin olsun 🤲 ben 4 yillik evliyim polikistik overliyim 10 defa ilac igne tedavisi gordum olmadi.Rahim filmi cekindim tekrar denedik olmadi.Doktor kendiliginden olmasi zor dedi.Tup bebege yonellti tup bebekte yaptik parayi denklestirip rapor kullanamiyordum esim işsizdi.Neyse o da tutmadi.Hersey yolunda aslinda yumurtam olusuyor catliyor ama olmuyordu.Artik yildim ve biraktim nasil insanlar kafasina takmiyor diyordum bi bakmisim bende takmamaya basladim.Bu yil tedavi gormicem dedim para biriktirip bebek olmazsa aralikta yapariz dedim tup bebek.O sirada ben spor felan kendimi zaman ayirdim.Ovulasyon testi denedim ama oyle yumurtlamayi gorunce 3,4 gun iliski yasamadim 1 kere yaptim biraktim olursa olur dedim.Yumurtladigimi esime felanda hic soylemedim.Ve bu surecte hep neden olmasin ki dedim Allah ol dedigi zaman hersey olur dedim umudimi hic kaybetmedim ve şuan 16+4gunluk gebeyim bir mucizem olucak insAllah.Cok tedaviye kafani yorma derim cozumu bu degil.Her ay umitle bekleme bu seni dahada uzer.Daha uzun seneler bekleyenleri goz onune getir.tedavi sadece yipratiyor.Sen yeterki kendiliginden olacagina inan bundan olacak bebeginden vazgecme olur mu.InsAllah Rabbim nasip edecek sana da 💕💕