Sbnm06 bende 1 sene denedim bir kaç doktor polikistik var dediler bu yüzden denesemde olmayacağını düşündüm. Sonra arkadaşımın tavsiyesiyle bir profesöre gittim hiç bir sorun olmadığını rahmimin tertemiz olduğunu akışına bırakmam stres yapmamam ilişkiyi de bir görev gibi değil içimizden geldiğinde yapmamızı söyledi ve ben o a hamile kaldım. Şu an bebeğim 1 haftalık 😍
Bahsettiğin belirtiler bende de vardı, inşallah hamilesindir ama insan bekleyince her şeyi ona yorabiliyor bence bir test yap için rahatlasın böyle beklemekten iyidir canım