Sbnm06 tupbebek doktorlarindan duymustum diyordular ki hasta yanimizageliyor iste gerekenleri yapiyorum oteki aya randevu veriyoruz bi geliyorlar hamile. Bununda sebebi beyinden o anlik gebeligi atdigi icin zaten oteki aygidibtup bebek yaptiricam diye kafaya takmiyor stres oluyor o yuzdende hamie kaliyor cok kisinin basina geliyor inan bana Umarim Allahtan sende hamilesindirde hic suniye gerek kalmaz