Gzmmstf benim doktorum aşırı emin valla hastalığı alırsan filan bebeği düşünme bile antikorlar koruyo hatta emziren kadında bile kesmeyin diyoruz bebeği koruyo o süt dedi sadece hastalığı siz ağır geçirirsiniz neredeyse ilaçsız olacak çünkü ilaçla bile ağır geçebilen bi hastalık dedi tek sıkıntı bu allaha şükür kapmadım ama