S-r-p ben şu an pozitifim. 36. Haftadayim. Doktor kontrollerine gitmiyorum özelde doktorum, gelme dedi zaten karantinadayım. Eğer bebekte aksi giden bir sey olursa önceden haber ver özel kıyafet giyinip karşılayalım dedi. Doğum içinse eğer pozitifken doğum yaparsan riskli olduğu için normal değil sezeryan yaparım, negatife dönersen normal yapabilirsin dedi. Örneğin kontrole gitmek isterseniz pandemi hastanesine gidebiliyorsunuz 112 yi arayıp izin alıp. Süreç bu şekilde benim için