Bi cok arkdaşım onun üzerinde.. Bende 3 tane düşük yaptım.. bana Çok güzel bi tedavi uyguladı testlerimi tüttu cok sukur … hamile kaldım ben cok zor hamilelik atlattım ve 3 tane bebek kaybettim m.. bana tüm dr tüp bebek yap dedi kemal hocaya gittim hangi dr dedi sana bunu dedi ve yardımcı oldu .. iğne kullanıyorum şuan