26082608 sezeryana zaten giriyor normal doğuma girmiyo genelde doktorlar ben kendisiyle konuştum hocam siz girerseniz burda yapcam doğumu dedim evim hastanenin yanında zaten dedi ggelirim dedi Zaten sancı falan çıktığında doktoru çağırğyolar bakıyo kontrol ediyo gelip istersen doğumada girer