Tugba09 canım bebeğim tam bir aylık oldu ben ağrı doğubeyazıtta devlet hastanesinde doğum yaptım doğumhaneye yalnız alındım annem ve eşim doğumhane dışında koridorda bekledi doğum bitene kadar kimse alınmadı içeri doğum olduktan sonra annem geldi yanıma bişeuler yedirmek bebeği giydirmek için sonrasında servise çıktık eşim yanımızda geldi odaya yerleştikten sonra eşimide almadılar sadece ihtiyaçlarımızı getirip bırakıp gidiyordu servis katında refakatçi bi kişi tek kalıyo