Ranadlbl ilk doğumum du ve 7 kişilik odaya vermişlerdi🤦🏻♀️ şahsen memnun kalmadım o yüzden 2. Doğumu başka bir hastanede yaptım.
İlk doğum da refakatçi şart bence çok zorluk çekiliyor, birde ben bebek kucağa almış insan değildim alt değiştirmek de bile zorlanmıştım. 15 gün popomun üstüne oturamadım dikişten, kesi atılmıştı kaç dikişim var bilmiyordum ama bayağı çoktu, doğurduğum da 3 kg idi 🤦🏻♀️
İkinci alternatifim şehir hastane olacak gittiğim hastanede yer olmazsa sizde bir düşünün isterseniz bir görün orayıda