Tugba09 gene gittiğin hastaneye bi sor bilgi verirler ama ben bu konu için kendim post açmıştım özel hastane mi devlet hastanesimi diye bir çoğu özel dedi devlet hastanesine gidenler de memnun kalmadiklarini azarladiklarini soru sorulunca terslendigini vs seyler yazmıştı bi bayan devlet bende ozele gidiyorum doğum öncesi olsun doğum sonrası olsun ben esimi yanimda istiyorum çünkü o sancılı anımda beni o sakinleştirir ve devlette yapmama sebebim bi saati varmis bebeği görmeye gelip görüp gidiyormuş kalma uzun süreli yokmuş adam 9 ay benim le sanci çeksin gece gündüz ee cocuk doğsun gelsin 1 saat görsün gitsin saçmalık olarak görüyorum belki refakatçi mesela anne ve eş kalinsa olabilirde simdi kendi annem kalsa kaynanamin surati beş karış olur ee ben annemle daha rahat ederim dogum sonrası kendi annem sonucunda bilmiyorum ben kesin karara vardım özel hastanede muayene oluyorum doğumuda insallah orda yapıcam sağlıkla sihatla alırız yavrularimizi kucagimiza 🙏🏻🙏🏻🤲🏻