Ahsen_ahsen
Ahsen_ahsen güzel günlerden büyütmen dileğimle🥰 yazın beni biraz olsun bugün ki gireceğim sezeryana rahatlattı diyebilirim, bende sorunsuz bi hamilelik dönemi geçirip normal doğuma kendimi odaklamıştım aylardır taki iki gün önce doktorumun nst sonrası 38. Hafta başında suyumun az olmasından bahsetmesi ve ertesi gün beni yine muayeneye çağırmasıyla bebişi yarın alıyoruz demesiyle ben şok yaşadım çünkü suyu azalmış ve buda bebek için ciddi bi sıkıntıymış kendimi doktora boş boş düşünceli bakarken buldum bunun sebebide dediğim gibi aylardır kendimi normal doğuma daha çok odaklamam oldu. Hala da sezeryandan önce acaba normal bi şekilde kendiliğinden ğelirmi diye düşünmedim değil ama senin hikayende de normal gelişip sezeryana alınmanı okuyunca bende bu durumu tamamen kabullenmiş oldum ön yargı değildi benim ki sadece planlarımın dışarı sapması oldu normal doğum deneyimini sancıyı göze alıp yaşamak istiyodum 🤷🏼♀️ Kısmet böyleymiş bebeğimiz için en sağlıklısı hayırlısı ne ise o olsun tabiki herşeyin başında bu geliyor 🥰