Ozgenergis buseyusuf27 sevindim benimde midem problemli bıraktırcak die cok korktum doktor çünkü ilaçsız yere yapısıyorum resmen allah yardımcımız olsun
Ozgenergis buseyusuf27 nekadar zamandır kullanıyosunuz sizde bemim korkum cocuga etkisi olurmu neticede ilaç
buseyusuf27 Ozgenergis yok cnm hıc bır etkısı zaten gebeler ıcın üretilmiş zararı olsa doktor hıc kullandırmaz bn 6.haftada basladım suan 29 haftym hala kullnyorm 😁
buseyusuf27 Fulya1993 kac haftalıksın ? onun etkısı olabılır bırde bunye alısması lazm uzun sure kullnsan bnm gbı 1 e düşürürsün
Yesilimmm Ozgenergis 7.ayımdayım hala kullanıyorm kullanmadgımda istifar mide bulantısı dayanılmaz oluyor
gokcecan Ozgenergis prilam yetmedi dramamine kullandım 17.hafta sonuna kadar :) cennetten çıkma o ilaçlar :)
1prensesgeliyor Ozgenergis 2 kutu kullandım baktım 13. Haftada biraz kesildi bulantilar. Biraktim. Sana bagli yani. Bırakmayı dene baktin olmuyor yine devam et
htcedgn Ozgenergis 22.haftaya kadar aktif kullandım. Şimdi de bulantım olursa kullanıyorum. Doktorum herhangi bi zararı olmayacağını, gebelik sonuna kadar kullananların olduğunu söylemişti.
buseyusuf27 Fulya1993 aynen bnde oyle sukur enazndan yıyorm hem kndıme hem bebegıme kılo aldıra bılyorm
phdmom Ozgenergis benim ilk andan 23. Haftaya kadar aşırı bulantı ve kusmam vardı doktorum bu ilacı vermişti ilk başta ilaç sonuçta içmeyeyim sabredeyim dedim çok direndim sonra kötü olduğum günlerde içmeye başladım ama bana hiçbir etki etmedi maalesef
Tugcebyr Ozgenergis ben de kullanıyorum şuan 14 haftalığım benim gebeliklerimde bulantı 6 ay sürüyor neredeyse daha da kullanacağım😒