Ozgenergis Prilam ilacını kulanan varmı ? Nekadar süredir kullanıyorsunuz? Ben 2 aydır kullanıyorum daha uzun kullanan varmı ?
Ozlem_20 Ozgenergis 20+4 üm.hâlen kullanıyorum cok mide bulantısı oluyor bende omun icin kullanıyorum
Safiyecicek Bende 15 gündür kullanıyorum kullanmayı unuttuğum zaman kusuyorum gerçekten bayağı etkili bi kaçmış daha kullanırım sanırım 1 ay daha
yasemin333 Safiyecicek sadece kusmaya mı etki ediyor ? İki gündür kullanıyorum daha kusmamı kesti fakat mide bulantım geçmedi ve iştahsızım 😞düzenli kullanımda mı etkisini gösteriyor yoksa
Ozgenergis buseyusuf27 sevindim benimde midem problemli bıraktırcak die cok korktum doktor çünkü ilaçsız yere yapısıyorum resmen allah yardımcımız olsun
Safiyecicek yasemin333 Evet canım ilk içtiğimde benim bulantım çok olmuştu sonradan etki etmeye başladı ama bulantı tamamen geçmiyor ama canım mideyi tutuyor en azından kusmuyosun
Safiyecicek yasemin333 Benimde hiç iştahım yok canım yemek bile yapamıyorum her koku beni çok rahatsız ediyo özellikte 8+3 üm bu hafta çok yoğun geciyo ama korkma geçici bunlar ben vitamin kullanıyorum en azından bi faydası olur diye
Minikbebek123 yasemin333 ben acaba geçti mi bulantım diye bir gün içmedim .2,3 gün içtiğim halde kusmam oldu .
Fulya1993 Ozgenergis 7 aylık oldum en baştan beri kullanıyorum. Asla da bırakamıyorum. İcmesem o günüm ölüm gibi. Zararı yokmuş zaten ildoktor doğuma kadar kullanabilirsin dedi
buseyusuf27 Fulya1993 aynen öyle ölü gibi yatıyorum ben su bıle içemiyorum korkumdan bırakamıyorum da belkı gecmıstır ama bılmyorm 🙈
Ozgenergis buseyusuf27 nekadar zamandır kullanıyosunuz sizde bemim korkum cocuga etkisi olurmu neticede ilaç