Minikbebek123 Ozgenergis ben kullanıyorum.7.haftada başladım şu an 17 oldum .doktora sordum bulantın olduğu sürece sorun yok kullan dedi ama ben yine de gece yatmadan 2 tane içiyorum fazlasını içmiyorum . İçmezsem çok kötü oluyorum senin kaçıncı haftan
Minikbebek123 yasemin333 ben acaba geçti mi bulantım diye bir gün içmedim .2,3 gün içtiğim halde kusmam oldu .