Canmbenm bende aynı durumdayım en son 18haftalikken gördüm ve şuanda 28 haftaligim canim cinsiyetini bile kaç defa sordum söylemedi detaylı ultrosanda başka birinden öğrendim yüzüme bakmıyor hatirlamiyor resmini istedim vermedi bile bende şimdi ünv Hastanesi’ne gidicem ozele yada normal devlet ama ünv olucak doktor kizarsada bu haftadan sonra neden değiştirdin diye 2 arkadaşım özele gidiyor ve dediği tek şey benimkide erkekdi ama çok ilgiliydi ve her gittiğimde bak şu burnu ağzı annesi felan her gittiğinde 7.8 resim ilgi üstüne ilgi ve sadece çok az bı miktar normal muayene parasi veriyor doğuma kadar vermiyor bence özel ins bizde özele gideriz ama daha asla gitmiycem o doktora çocuğumu hiç göremedim cinsiyetini bile detaylı ultrosanda 24 haftalıkken öğrendim ve ne kadar doğru bilmiyorum o kadar hazırlık yaptık kız dediker ama sağlıklı olsunda ins 🙏💜hepsi sağlıkla gelsin