Canmbenm cnm yeni anlamış olmana üzüldüm. Ne yazıkki parayla ilgi satın alıyoruz. İlgiden kastım hastaya bilgi verme, azıcık güleryüz, insan gibi davranma vs. Bir dahaki gidişimde aynı muameleyi görürsem bildiğim heryere şikayet edeceğim. Yetti artık devlet hastanesine gidemez oldum. Allahım düşürmesin diye dua ediyorum. Tabi herşeyede özele para vermek koyuyor insana. Bebegim için veriyorum veririmde. Çünkü katlanamam o muameleye.