Canmbenm ben de ilk devlette başladım hatta sehir hastanesinde cok tavsiye edilen Necati hocaya da gittim ama hepsi birbirinin aynisi bence. Onlari da anlamaya çalışıyorum cok yogunlar ama insanca davranmıyorlar özellikle ilk deneyimse insan kendini özel hissetmek istiyor bilgi almak istiyor malesef doktorlar bizi anlamaya çalışmıyor. İlk gittiğimde ekrana baktim kalbini dileyebilir miyim dedim kalbi var iste atıyor dinleyemezsin dedi doktor bu insanla tartışsan nolur tartışmasan ne olur onun icin moralimi hic bozamam dedim kendime özele başladım. İyi ki başladım doktorum askin enver guler gayet memnunum uzun bakiyor gosteriyor bize de esimde gelebiliyor iceri kafam rahat ediyor kendimi iyi hissediyorum.