Canmbenm canım bende başta özele gidiyordum doktorumdan cok-da memnun kaldım ama hastaneyi sevmedigim için tercih etmemistim. Ve şuan üniversite hastanesinde devam ediyorum doktorum desen o kadar güleç bir insan hemşire ablalar desen öyle yani ben çok memnunum her doktor ve her hastane bir olmuyor maalesef. Ayrıca özelden tek farkı ne biliyor musun o devlette çalışan insan saatte belki 15 20 hasta bakıyor evet kötü davranmasını asla savunmuyorum bize iyi yaklaşmak zorunda ama kafası o kadar doluyor ki o insanlarında . Yani özeldeki doktor yattığı yerden vakit geçirip hasta bakıp parasını alıyor yoluna devam ediyor. Sana tavsiyem üniversite hastanesine git canım ve o doktora bir daha gitme bence