Canmbenm valla ilk gebeligimde erken kanamam oldu 6 haftalıkken o güne kadar hiç muayeneye gitmemiştim kalbini duyamam keseyi göremem diye. Kanamam olunca Etlik Zübeyde acile gittim düşükle sonuçlandı 4 gün hastanede yattım hcg düşmeye başlayınca kürtaja karar verdiler. Kürtaj masasına yattığımda hüngür hüngür ağlıyordum hemşire kız dedi ki az daha geri gidebilir misin sonra çözmem kan oluyo daha yeni aldım dedi. Daha sonra doktor geldi bana narkoz iğnesi yapıp kürtaj yapmaya. İğneyi yaptı hemşireyle konuşuyor bana bakarak e daha bu gitmemiş diye gülüyor.1,2,3 diye sayıyor en son bana el sallayarak bay baaaayyy dediğini duydum gördüm. Kim bilir beni kürtaj ederken daha ne rezillikler yaptılar tahmin bile edemiyorum. O zamanki üzüntüyle şikayet etmeyi düşünemedim bile ama onların o günkü muamelesi yüzünden 1 ay boyunca uykularından sıçrayarak kalktım durduk yere en olmaz bi şeye çocuk gibi agliyodum psikolojim bozulmuştu. Ondan sonra da özeli tercih ettim zaten şuan lokman hekim etlige gidiyorum memnunum