Canmbenm aynen kuzum yazıklar olsun böyle doktorla ben de karşılaştım , üzüldüm stres oldugumla kaldım. Bence her kadının hakkıdır böyle bir dönemde güzel muamele görmek, bu davranışları hak etmiyoruz. Ben sana benim doktorumu önereceğim bildiğim herkesten farklı bir bu doktor oldu. Ama her muayene 150 try, testler ücretli. Öyle ki şu anda ciddi bir sorunum var kistik bir durum gidemiyorum çünkü testler su bu bebek ihtiyaçları derken baya para harcadık . Senin böyle sorunların yoksa , bir bir buçuk ay arasına koyarak rahatça gidebilirsin esin askerse sadece 15 lira ödersin muayeneye . Bu doktor Sincan lokman hekimde İbrahim bey tercih senin . İnşallah gönlüne göre bir doktor bulup gidersin canım, doktor çok önemli gerçekten canını sıkma Allah yardımcın olacaktır 🤍🤍🤍