Glakky1 valla canım bende sezeryanda idrar yaptığımız yere hortum takacaklarini duydugumdan beri icim çekiliyor. Onu o yüzden istemiyorum karnımın ortasında kocaman yara o da ayrı dert diyorum. Süt daha geç gelio .bebeği nasıl kucakliycam o yaralar içinde. Bir de canım yandığı zaman acayip asabi çekilmez biri oluyorum. O yüzden bebeğe bile yansitirim diye düşünüyorum. Normal doğumdan da sancıyla adet sancısına bile dayanamadan hemen ilaç içiyordum. Oda alttan dikiş olcak ama en azından daha az olacak. Acilmalat güzel ilerlese o acıya dayanabilir miyim.iste onu hiç bilmiyorum. Ama en azından bebek doğmadan o uyuz hallerin bitmiş olur diye düşünüyorum. İlk aylar sezeryan isteyen ben 29. Haftamdayim bir al doğuma gözümü diktim. Ne kadar korkarsak korkarım bu çocuk bir yerde mecbur çıkacak ya. Allahimm herkese kolay sağlıklı hayırlı bir doğum.nasip etsin. Bir avazda kurtulalım 🙏🙏🙏🙏🤲🤲💓💓💓💓