Glakky1 canım şöyle bir şey var inan ikiside kişiden kişiye ağrısı değişiyor.bende doğumdan çok aşırı korkuyordum hatta hastaneye giderken bile korkuyorum diye çok ağladım.sezeryanım iyileşme süreci zor oluyor diye normal doğumu seçmiştim fakat 43.günde son dikişim düştü 2aylık olduk kanamam hâla durmadı.doğumda epidural vermediler çok ağrım oldu ve bayıldım galiba.dikişlerimi atarkende narkoz verdiler hiç acı duymadım ayıldığımda odadaydım.demem şu ki korkma normal doğumun zaten en zor kısmı sancı anı ama oda bir dk ağrı geliyorsa beş dk dinleniyorsun,doğum anı zaten beş on dk sürmüyor orası en kolayı üç dört ıkınmada doğurdum.benim panik atağım ve nefes darlıgım oldugu için nefesimi ayarlayamadım yoksa inan tek ıkınmada bile rahat doğurursun.bedenini en iyi sen tanırsın ben benim dikişlerimin hemen düzelmeyeceğini biliyordum ama yinede normal doğurdum.herkes doğuruyor yapabilirsin korkma🤗