Gerçekten daha doğumu düşünmen için çok erken canım 😀 39+1 olduk hafif hafif sancılarım oluyor normal olmasını istiyorum bebeğim için onunla daha rahat ilgilenebilmek için çünkü sezeryan hayatının tümünü etkileyen bi durum ömrün boyunca o dikiş yerlerine dikkat etmen gerekecek o yüzden düşünme şimdiden Allah bir yol verir bakalım hepimiz sağlıklıca kucağımıza alalım😍😇