2cocuk1kediannesi 1000 az zaten 1500 ve üzerisinde kese görünmeye başlıyor. En alt sınır 1500 oda vajinal muayene ya da zayıf kadınlarda rahat görülebilir.
Tugceecikk Birgul yok canım karşılaştırma benim bebekte hep önde gidiyor erken yumurtlamş olablrm senin değerin normal bence
Birgul Tugceecikk ki 4 haftalık gözüküyor geç döllenme falan mı oldu acaba🤔 ayy inşallah yine kimyasalla sonuçlanmaz
Birgul Tugceecikk bir düşün bir kimyasal olunca insan tedirgin oluyor gerçekten ve ister istemez hiç olmayacakmış gibi hissediyor
Tugceecikk Birgul seni anlıyorum çünkü benimde kimyasal ve dış gebelik oldu :/ bir tüpüm yok alındı ve eşim varikoseldi çok sıkıntılar çektim ama o bebek sağlıklıysa seninle kalıcaktır öyle düşün stres yapma dua et herşeyn hayırlısı
Birgul Tugceecikk evet öyle düşünmeye çalışıyorum cuma günü de yükseldiğini görünce ferahlıcam inşallah 🌸🤲🏻🤲🏻
Birgul @Tugceecikk @Cgdm @Ebru22 kızlaarrrr kan vermeye geldim tekrar 12.29 çıkmıştı ya yükselecek mii diye dua edin lütfennn🤲🏻🌸🌸🌸
Birgul Cigdm yok şimdi vermeye geldim dokturumun giriş yapmasını bekliyorum medicale gidiyoruz zaten hep hiç değiştirmedim hastane doktor
Birgul Cigdm @Tugceecikk kızlaarr 71.57 çıktı şimdi internetten baktıımm. İyi mi dimi 3 gün de baya artmış doktorum henüz cevap vermedi ama 50 falan demişti. Hamileyim yani inşallah sağlıkla ilerlicek🤲🏻🤲🏻
Birgul Cigdm zaten 4 haftaya yeni girdm yükseliyo demek ki dimi ay cok heyecanladım şu an salı günü yaptırdığımda 3+6 daydım
seymaa93 Birgul Çok erken öğrendiğin için düşük çıkmış ama şuan artması çok iyi allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin😍
Tugceecikk Birgul evet canım hamilesin :) 12 di iki kattan fazla artmış döllenme zamanına göre yükselmesi değişeblyr kişiden kişiye içini ferah tut dua et bol bol yine kan vericekmsn pazartesi
Cigdm Birgul ilk değerden bı 9 gün gitsen ozamanlar olmuş yumurtlaman, geç yumurtlama olmuş canım , canım bu ilk değerden önce belirtiler varmiydi değerin 12 iken göğüs hasiyeti varmiydi bende hiç yok
Birgul Cigdm vardı ben ilk 3 haftaya yakın göğüs hassasiyeti ve akıntı yaşadım sonra göğsüm geçti gibi oldu biraz şu 3-4 gündür hiç dokunamıyorum kasık batmalarım oluyo aniden kalktığımda ama değişiyomuş galiba kişiden kişiye adetime kaç gün var peki?
Birgul seymaa93 amin inşallah bu defa olucak inşallah Pazartesi tekrar gidip vericem 4+2 deyim şu an adetim bile geçmedi zaten sadece hastanedeydik o gün eşim cok ısrar etti bende verdim gitmişken oyle öğrendik😊