Tugceecikk Birgul evet canım hamilesin :) 12 di iki kattan fazla artmış döllenme zamanına göre yükselmesi değişeblyr kişiden kişiye içini ferah tut dua et bol bol yine kan vericekmsn pazartesi
Birgul Tugceecikk ediyorum inşallah bu defa sağlıkla kucağıma almak nasip olur, pazartesi ya da salı vericem normalde 5. Haftası oluyo salı ama daha küçük sanırım
Birgul Cigdm daha varmış adetine bekleyebilirsen geçmesini bekle ya da 3-4 gün kala erken gebelik yap
Birgul Cigdm 3. Haftaya yakın 2+5 te falan 1-2 gün bi göğüslerim ağırdı akıntım arttı sonra geçti gibi oldu şimdi 3-4 gündür cok ağırıyolar şişler kasıklarıma batma oluyo
Cigdm Birgul bende öyle yapmayı düşünüyorum en azından catlamanin üstünden bı 9gun geçsin anca çıkar varsa canım senin kimyasal gebeliğini olmuştu bundan once
Birgul Cigdm evet 2 gün geçti adetim test yaptım çıktı köydeydik o ara 2 gün sonra kan vermeye indim sağlık ocağında kan verdim sabah alacaktım sonucunı zaten sabah kalktım ki adet olmuşum değerde 20ydi yani ki 5+2 de Falandı