Birgul Haticerdogann hamilesin ama çok yeni adetine de var beklicez sağlıklıysa yükselicek dedi cuma tekrar vercem kan
Birgul Ebru222 daha adetime olduğu için yine kimyasal da olabilir cuma günü kan vericem Yükseliyo mu diye folik asit verdi inşallah bu defa sağlıklı gelir 🌸🤲🏻🤲🏻
Haticerdogann Birgul gönlünü ferah tut herşey allahtan canım benimde 1 buçuk ay önce oldu düşüğüm bu ay tekrar denedik bakalım adetimi bekliyorum hayırlısı olsun hepimiz için 💞🥰
Birgul Haticerdogann amin inşallah hepimiz için hayırlısı olsun sende sağlıkla hamile kalıp kucağına alırsın🌸🌸
Haticerdogann Birgul 16 eylül adet günüm 8 gün var ama kasıklarım ve belim çok ağrıyor ümitlenmek istemiyorum o yüzden şartlamamaya çalışıyorum rabbim inşallah sevindirir 💕
Birgul afrasil verdim kan 12.29 çıktı hamilelik var ama erken sanırım cuma tekrar kan vercem yükselecek mi sağlıklı mı diye adette olmadım geçen ay kimyasal geçirdim inşallah bu ay böyle olmaz 🤲🏻🤲🏻
Cigdm Birgul hayirli olsun canım saglikla ilerler inşallah ,belirtilerin nelerdi nezamandir var belirtilerin
Birgul Cigdm 10 gündür falan yaşıyorum göğüs hassasiyeti büyüdü sanki 2 gündür ilk akıntım zaman zaman kasık ağrısı. Normalde 4 hafta oldu ama o kadarlık diil sanırım
Deletedmom95 2cocuk1kediannesi hayır çoğu doktor söyler bunu. En düşük 3000 duydum ama kesin 5000 bin üzerinde olduğunda görünür
2cocuk1kediannesi Deletedmom95 daha yeni doktorumla konuştum değer 1500 e gelince keseyi görürüz dedi😂 ayrıca 3. Çocuğuma hamileyim emin ol 5000 olmadan 3000 de olmadan kese görünür arkadaşım.
Tugceecikk Birgul sevindim cnm adete 3 kala benim hcg 76 çıkmştı adet günü 356 ❤️ 5+1 keseyi gördüm vajinal muayene ile 6+4 bebek ve kalp atışı yine alttan muayene ile Darısı başına 😚
Birgul Tugceecikk ki 4 haftalık gözüküyor geç döllenme falan mı oldu acaba🤔 ayy inşallah yine kimyasalla sonuçlanmaz