Birgul tamam normal, varsa bile daha yerleşme aşamasındadır mantiken. Daha çok yeni bir gebeliktir, ya da adet göreceksindir. Benim 3. Hamileliğim bu seferkinde benimde tamda öyle oldu. Yerleşme kanaması geçirdim adetime 1 gün vardı hamile olduğumu biliyordum hemen acile gittim kan olunca. Doktor kalınlaşma var dedi vs. Hcg istedi vs. Benzer bir durum.