Merhaba annelerr, ben geçen ay kimyasal geçirdiim bu ay da bi kaç belirti yaşıyorum ama psikolojik mi bilmiyorum Bugün 4 haftalık gösteriyo adetime 4 gün var geçtiğimiz Cumartesi erken gebelik testi yaptım 7 gün vardı adete çıkmadı. Şimdi de hastanedeyim bi kan versem mi Adetimi beklesem diye Çok kararsız kaldım, çıkmazsa üzüleceğim biliyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️