Aleyna19 bende öyle oldum eşim annem bütün ailem çevrem herkes normal diye başımı yedi bende şimdi onların başını yiyorum sizin yüzünüzden bu haldeyim noldı şimdi diye ve bana göre kesilip dikişlenip olan normal doğum hiç normal değillll cok pişmanım cok maalesef ki Türkiye de kesisiz dikişsiz doğum yaptıran doktor sayısı 10 parmağı geçmez onlarda cok cok iyi olqn pahalı özellerdeler maalesef bizimde Gücümüz oralara yetmez böyle dikişsiz kesisiz doğum yaptıran doktorlar acele etmiyorlar yavaş yavaş yaptırıyolar ve doğum esnasında perineye yağlarla masaj yaparak yumşatarak genişletip açılmasını sağlıyolar iyice bu sayede de yırtık kesi olmuyor ama gel gelelim bizim doktorlar hemen kesiyi şak atıyolar oraya yada yırtılıyor böyle benim ki gibi işte