Boraaa 10.30 da hastaneye yatışım yapıldı odama çıktım damar yolu açtılar önlüğümü giydim saat 12 ye çeyrek kala ameliyathaneye indim saat 12.04 te oğlum doğdu hiç spinal in iğnesini falan hissetmedim oğlumu görünce oradaki herkesi unuttum. Odaya çıkınca ağrı kesici falan yaptılar. İlk ayağa kalktım hemşire 2 adım atınca rahatlayacaksın söz dedi 2 adım attım sonra kendim yürüdüm. Ben normal de canı çok tatlı biriyim ama hiç ağrım sızım olmadı eve gelince de yatmadım. Sadece yatakta yan yatamadım o kadar. Tavsiyem nescafe iç bol bol canım