Aleyna19 Sibelselim diyorlarki bebek doğduktan sonra uykusuz kalacaksın doğru düzgün yiyemiceksin emzirip durcaksın zaten kiloların o zaman gidecek
Sahika8989 Aleyna19 ben sezeryan oldum guzeldi tavsiye ederim 😅 karnima bastirdiklarinda cok agriyo 3 kere sonrasi guzel 😅😅😅
Sibelselim Aleyna19 kan akışını kontrol ediyolarlarama çok enterasan benim hiç acımadı inşallah bunda da ağrımaz çünkü çoğu kişide duydum o bastırıp acımayı
Sahika8989 Aleyna19 rahim kuculmesi ve iceride kalan kan pisligi icin yoksa karnin davul gibi olur ama byagi aciyor
Aleyna19 Sahika8989 ama sonuçta dikiş falan olmuyor normalde karında , dikişli yere bastırınca daha çok acır
Sahika8989 Aleyna19 dikislerine bastirmiyorlar ki dikislerinin kasiklarin orada karnin cok baska yerde bagirsaklarinin oldugu kisma bastiriyorlar 😂
Cerenk22 Hll34 benim 2 ay sürdü dikişlerim geçmesi ilk ilişkide acı cektim zor oldu ama zamanla düzeliyor