Bende normal doğumdan aşırı korkan biriydim mecburi olarak sağlık sorunlarından dolayı sezeryan oldum. Ama normal doğum yapabilmeyi çok isterdim aynı gün normal doğum yapan bi arkadaş vardı, ikimizinde bebekleri küveze alınmıştı, bebek emzirmeye ben gidmedim kalkmayı bırakın yerimden doğrulamadım arkadaş koşa koşa gitti resmen. Sezeryanın ağrısı acısı toparlanması zor oluyor maalesef, benim sezeryanım çok zordu ağrı acı hat safhadaydı, normal doğum öneririm kesinlikle