egeninincisii M_N_R Allah ağzınızdan duysun 🤗🤗🤗 sancım geçmek bilmiyor ama arada keskin bir şekilde kasıklarıma saplanıyor , bir de sürekli idrara çıkma hissim var. Bebeğin hareketleri de az.
M_N_R egeninincisii Ayy ne guzell😍haraketleride azaldiysa kanala yerleşmiş demektir😍Hadi hayirlisi olsun🧡
egeninincisii Deletedmom411 Taksideyiz gidiyoruz bakalım🤔 Sancı girip girip duruyor heyecanlanıyorum👀
egeninincisii Cramel Öyle yapmaya çalışıyorum ama gözlerim dolu dolu🥺 korkumdan değil de heyecandan🤦🏼♀️🤦🏼♀️
egeninincisii Belinay_AliEge Ay umarım 🤦🏼♀️ Gerçekten doğum sancılarını anlamamak mümkün değilmiş ya.
Cramel egeninincisii rahat olmaya çalış salavat getir ben öyle yapmıştım çok güzel be kolay olmuştu doğumum inşallah seninki de öyle olur🥰
M_N_R egeninincisii yaaa😍😍😍Hadi gozun aydin canimm.In şe ALLAH rahat ve az acili gecer🤲🧡Haber vermeyi unutma.Bizede dua et bi an once doguralim🙈😁
Annem1 egeninincisii canım randevuyu bekleme direk git hastaneye. Ben bayılmıştım gaz sancısı ile agrım vardı direk hastaneye gitmiştim çok sura vardı acil durumu anlatınca aldılar. Direk gir bence. Rabbim yardımcın olsun🙏