Saat başı sancı ile uyandım, zaten dünden beri de sancı çekiyordum. Her tuvalete gidişimde kanamam oluyor. Hatta bu sefer bacağımdan aktı. 39+0 olduk , 13.30’da randevum var. Beklemek ölüm gibi şu an. Psikolojik olarak çökmüş durumdayım 🥺
Normal doğum istiyordum, doktoruma gerekirse sezaryen olsun diyeceğim artık , öyle kötüyüm 🥴
Oysa ufak sorunlar hariç tüm hamileliğim güzel geçmişti, neden bu kadar kanamam var anlamadım.
Bir de pembemsi bir su geliyor peçeteye sildikçe, suyum mu sızıyor onu da anlamadım 🤷🏼♀️
Eşim de uyuyor , en iyisi buraya yazayım dedim…