Asn Bnm de bakabilir mi bilen birileri serbest t4 düşmüş 0,6 , tsh 1,68 dahiliyeye görün dedi de randevu bulamadım bugüne😿
Cancazim Asn Bizim burda hamileyim diyince randevusuz aliyolar sizin bilmiyorum ama bi gidin sorun isterseniz
Minikoocum Mom092 canım bence başka birsey düşük sebebi o düşürecek birsey degl ki cok çok yüksek olursa bi ihtiml bence
Minikoocum Mom092 ha aynen öyle cok yüksek olması lazım ki bi sorun olsun 😞 korktum sen öyle yazınca baya varmış benimki 2,6 öyle sorun olmaz deglmi inş korktum
Mom092 Minikoocum canim bi gorun dahiliye doktoruna ama cok yuksek degil degerin gebelikte 2.50 altinda olmasi lazim
Funda007 Minikoocum bende saglık ocagında verdim 2.7 cıkmış tı 10 gün sonra tekrarladım ama hastanemde verdim 2 saate kalmaz sonuc cikti ve 1.8 içini ferah tut bazen yanılabılıo
Funda007 Minikoocum evt cnm bugün tahlil verdim hastanede 1.8 cıktı saglık ocagı güvenilir değil bence bilmiyorum
Minikoocum Funda007 dediğiniz gibi oldu hastanede 2 cktı 2,5 altı olması gerekiyor degern iyi takip edelim dedi Saglık Ocagı yanıltıyormuş
Karsesi Minikoocum benim gebeliği öğrendiğimde değerim 5,5 çıktı doktorum ilaç başladı daha sonra yarıma düşürdü. Gebeliğin ilk dönemleri bu durum bebeği etkiliyor henğz kendi tiroit bezler oluşmadıgı için. Virüsten korkuyoruz ama dikkatli bir şekilde tekrar gidin görüşğn doktorunuzla gerek görüyorsa ilaç başlar. Benimki her ay kontrol ediyo değerlerimi
1prensesgeliyor Karsesi benimki 0.008 cok düşük degerim propcyl 50 mg ilacini verdi günde 3 defa . 13 hafta 3 günlükken öğrendik acaba cokmu geç kaldik bebege zarar vermişmidir. Düşük olmasi yüksek olmasindan iyi mi acaba. Beni de dahiliye 3 hafta sonra kontrol edecek
Karsesi 1prensesgeliyor doktorunuz daha sağlıklı bilgi verir ben o dönem biraz arastırdım ama internete de bakmamak lazım boşuna endişelendiriyorlar insanı. Siz duanızı edin ilacınızı aksatmayın Allahın izniyle bi şey olmaz
Cancazim 1prensesgeliyor benimde o kdr di doktor ilaca gerek yok dedi her biri ayrı bisy yapıyor 14 haftaligz
Keskinoglu Minikoocum levetrion ilaç kullanıyorum canım ben.benim degerde 2.5 çıkmıştı ama hamilelikte 2.5 fazlaymış..haftada 3 gün 1 tane olmak üzere aldım ilacı 1.5 e düştü değerim…normal gittiğin hastanede bir dahiliyeye gorun. Yada çok tehlikeli değilse araştırmada endokronoloji bölümü var oraya sıra al git takibini yapsınlar.cok yüksek değil değerin korkma ama ilaç kullanman lazım.
Mercimeginannesi123 Minikoocum brnimde 2.6 cıkmıştı önlem amacı ilaç basladı cok yüksek degil degerin ama önlem amacli gitmelisin tsh bebegin zeka gelişimini etkiliyor ve 4 6 ay arası düşük tehlikesi yapıyor degerin düşene kadar ilaç kullandırır muhtemelen benim 1.7ye düşünce bıraktık ilacı canım
1prensesgeliyor Cancazim küçük dozda 3 hafta baslaniyor. 3 hafta sonra tekrar kan vercem bakcak dozunu azaltacak yada hapi kesecek . Ilac kullanmazsan tehlikeli asil. Bebegin zeka ve beden gelişimini cok etkiliyormus. Sırf bu yuzden bana ikili testi israrla isteyip bi tane test yaptilar 1 hafta sonra cikacak dediler. Bence baska bi dahiliyr uzmanina git derim.
Happybabyyy Minikoocum bence git. Burdakilere bakma. Kronik hasimatoyum ben. Hamile kaldigim gibi hic yukselmedigi kadar yukseldi benim ki. Senin ki su an sinirda. Bi kac gun icinde durum ne olur bilinmez. Gebelikte ani cikislar oluyor. Senin dusuk dozda ilaca baslaman lazim. Yerinde olsam giderim. Cocugun zeka gelisimi acisindan cok onemli. Ilac aldigin surece sorun yok
Cancazim 1prensesgeliyor gttim iki dahiliyeciye gttm Smdi endokrine gidiyorum seni ve bebeği etkileyecek düzeyde değil dedi siz ozelemi gidiyorsunz
1prensesgeliyor Cancazim senin degerlerin kac acaba. Özelede gittim devletede gittim ikiside ayni seyi söyledi takipi devlette yaptircam randevu almadan gel dedi takipli hasta oldugum icin. Benim.degerim 0.008 bu arada