Antalyadayiz bizde . Aynen iyi doktor çok önemli ya ilk 3 ay bebek anneden beslendiği için gerek duymuyor bütün doktorlar öyle demişti 12 haftadan sonra bebegin trioidleri olusyor dediler bende bi kaç yerde okudum eczaneden ilaci alın kullanın dediler ama doktor izni olmadan da kullanmak mantıklı değil diye düşündüm . Yaşla alakalı değil bence ben 28 yaşındayım bide bana iyotsuz tuz kullan dedi bende haftaya salı gidecem yazarm değerleri inşallah yükselir ikimizin de 3 aydan sonra zor 0.0010 olmuş ama galiba 0.0032 ve biraz üstü olması gerek. Bide burda post açanlar hep yazardı düşüklüğünden değil yüksekliğinden korkulmasi lazm inşallah bir sıkıntı çıkmaz