Mine-e 12. Haftada ilaç başlayacağız demesi çok saçma zira hipotroid veya hipertiroidi olanlar hayatı boyunca hamileliği dahil ilaç kullanıyolar zaten. Bu ilaç için hafta önemli değil zira vücudunun üretmediği hormonu takviye alıyosun ay ı folikasit gibi. Ayrıca her hamilenin tsh ı yuksek çıkmıyor iki arkadasımla aynı hamileliğimiz ama onların hep 2nin altında seyretti