Gebeliğin ilk üç ayında bu degerin 2.5 altı olması gerekir. Çünkü bebek bu hormonu sizden karşılar ve degeriniz ani yükselir. Bu yükseliş bebeğin beyin gelişimini ilk üç ayda olumsuz etkileyebilir. Benim de 3tü öğrenir öğrenmez dahiliyeye gittim (istanbulda yaşıyorum )ilaca başlattı şu an 1.6-1.7 seviyesinde. Doğum sonuna kadar kullanmam gerekiyor. Önleminizi alıp hastaneye gidip takip yaptırmanızda fayda var herkesin bünyesi ve hamileliği bir değil o yuzden buradaki yorumları çok da baz almayın ama tsh önemli bi hormon onu bilin Rabbim sağlıkla aldırsın kucagınıza