Bunların paylaşılması değilde başlıkta en azından hassas icerik oldugu belirtilmemesi iyi olmuyor, herkesin derdine, kederine, acısına tabiki saygım var, ama ben fazlasıyla etkileniyorum mesela, başlıkta konunun direk yazılmaması taraftarıyım. En azından bizde dikkat ederiz durumumuza göre 🤷♀️