Nurunsl haklısın, özellikle aldatılma postları beni aşırı geriyor ve üzüyor. Bilinç altıma yerleşiyor gece kabus olarak geri dönüyor çoğu kez 😊 çok fazla üzülüyorum insanların yaşadığı şeyler için. Kaynana postlarında kaynanamın yaptıkları geliyor aklıma faln 🤦🏻♀️ neyse doğumuma az kaldı sonra tekrar sileceğim öncekinde olduğu gibi :)
Forumda beğendiğim şeyler
1 hastane - doktor önerileri,doğumda yaşanılan şeyler
2 alışveriş - oda kıyafet görselleri
3 bir sağlık sorunu olduğunda yada aynı haftanda ki insanlarla yaşadığın ortak sorunlar