Nurunsl Evet bazen moralimi bozuyor kızlar olarak hep olumsuz şeylerin postunu açıyoruz geneli öyle okumadan da geçemiyo insan ve etkileniyo girmeyim diyorum forma ama yinede giriyorum 😑 keşke daha çok olumlu hikayeler olumlu şeyler konuşulsa millet moral bulsa…..
Gokmer Nurunsl aynı şeyleri düşünüyorum. Burası bebek ve anne paylaşım bilgi sayfası değil mi ? Sürekli aldatan eş,kaynana sorunsalı gibi başlıklar yazılıyor. Burdakileri okudukça eşimden şüphe duymaya, kaynanamdan da soğumaya başladım yeminle.
Derinsema Nurunsl vallahi canm yaa yeminle dun bitane okudum okadar etkilendim ki cokta uzuldum okumayalim ama insanin gozune batiyor
Minikoocum Nurunsl valla al benden de o kadar 😞😞😞 zaten korkuyorum herseyden birde kimyasal üstüne insanlar böyle şey yazınca deli oluyorım 😞😞
Nurunsl Gokmer kesinlikle. Karşıdakinide düşünmek lazım kötü olan olaylar bnce uzun uzun anlatılmamalı. Hamilelik dönemş çok hassas bi dönem bide bunları okuyunca kafa gidiyo
Nurunsl Derinsema girsen bi dert girmesen bir dert herkes olumsuz deneyimlerini paylaşıyor.. ve fazlasıyla abartanlarda var
Derinsema Nurunsl aynen oyle cnm yaa hani 30 haftalik olduk suan kadar bir bilgi edinemedim ne umitlerle actim bu sayfayi
Nurunsl Minikoocum bebek alışveriş listeleri tavsiyeler onlar yararlı evet. Ama bi bakıyosun 100 tane posttan 5 tanesi öyle.
Nurunsl Derinsema kötü deneyimleri okuyup duruyoruz!! Allah sabır versin kötü deneyimi olanlara tabi ki sonuna kadr🙏🏼 Ama bunun bizlere yararı yok zararı var acaba bende yaşarmıyım diyorsun ? Düşün dur. Zaten riskli bir gebeliğim var
Nurunsl Anneolmayahasret bebek alışveriş listeleri hoşuma gidiyoe yardımcı oluyor ondan tutuyorum bu sayfayı.
Derinsema Nurunsl yemin ediyorum o seyi okuyunca esiminin telini karistirdim acaba oda yapiyormu diye sonra dedin kendi kendime sen napiyorsun ya diye okadar etkilendim cidden guzel guzel seyler paylasalim ki bilgi olsun bize
Anneolmayahasret Nurunsl annelerin gun adi altinda acilan postlari okuma cnm evet bazen moral bozuyo ama bu forumda isteyen istedigini acmakta serbest… Liste potlarini oku geç 🤷♀️🤷♀️
Bebislerimiz Etkilenme cnm hatta sole dusun haline şükret halimize binlerce kez şükürler olsun 🙏🏼 Allah herkesin karsisina duzgun es duzgun insanlar cikarsin 🙏🏼
[silindi] Biz bebeğini kaybetmiş anneler de sizin mutluluk postlarınızı okumak istemiyoruz belki de. Herkes her şeyi yazmakta Özgür mesela senin şu an yazdığın şeyin bana ve benim gibilere gereksiz geliyor. Yazma okuma etkilenme 🤷♀️ 🤷♀️
Nurunsl [silindi] mutluluk postlarından ziyade faydalı postlardan bahsetmek istedim bebek alışverişi tavsiyesi gibi iyi oku canm.
Derinsema [silindi] rabbim size sabir versinde ne alak simdi onu anladim yani senin yazdigin o seyler seni dahami mutlu ediyoe
[silindi] Nurunsl Evet bazen moralimi bozuyor kızlar olarak hep olumsuz şeylerin postunu açıyoruz geneli öyle okumadan da geçemiyo insan ve etkileniyo girmeyim diyorum forma ama yinede giriyorum 😑 keşke daha çok olumlu hikayeler olumlu şeyler konuşulsa millet moral bulsa….. burda alışveriş yazıyor mu ?? Olumlu hikayeler olumlu şeyler diyorsun
Derinsema Nurunsl aynen oyle biz bunlari istiyoruz yoksa herkez yazmakta ozgur ama bazilari masallh tam ozgur yani