MinikMucizem42 Benim ilki cok kotu olmustu 2 hafta sisligi gecmemisti.o yuzden 2.doz icin gitmemistim aradilar gittim bugun 2.dozu vurdurdum simdilik bisey yok bklm
Aydaozk Deletedmom05 ben iş yeri hekimine sordum 3 dozum var diye 5 e tamamlanacak dedi ama bunlar 3. Dozdan sonra senede 1 e düştüğü için doğuma kadar kaç tane vuruldun ise o. Bende 3 dozla girecem doğuma mesala
damlaikan Deletedmom05 bebeğin hareketini hissettiğin zaman gel dedi bana 18 haftadayım hala hissetmedim de panik ediyorum herhalde
Ikinciyibekliyorum Deletedmom05 ben ilk gebeligimde 2 tanesi yaptirdim . Simdi ikinciye hamileyim iki hamilelik arasında 4 yil oldu. Kalan 3 dozu da tamamlamıştım ilk dogumdan sonra. Allahima sukur suanda aşı derdim bari yok her aksam clexane iğnem var bu seferde 🙁
Ireem20 damlaikan Hissetmemen normal canım bende 22. haftamda hissetmiştim ilk gebeliklerde 24. haftayı bulabiliyormuş 😊
Ireem20 Deletedmom05 Bende bugün oldum 2. dozumu.. Doktor ebe şismenin uyuşmanin ağrımayın normal olduğunu en fazla 2 3 stun surebilcegini söylemişti canım yani.. Çok şiddetliyse eğer sağlık ocağını arayıp ebe ile iletişime geçebilirsin
Deletedmom05 Ireem20 Yok canm aşırı şiddetli değil de uyuşukluk var hani kapıya bi yere çarparsında acır öyle
Deletedmom05 EsraKymen aaa neden? Aşı kötü birşey değilki Aksine koruyucu. İlk okulda aşı vurulurken kaçan arkadaşlar geldi gözüme sen öyle deyince😬😬
Deletedmom05 ilaydanurhavvat 1 ay ara ile hatta ben 1 buçuk ayı geçti gittiğimde. Doğum olmadan 2 hafta önceye bile bırakabilirsin 2.dozu . Ben ayni koluma yaptırmışım belki o yüzden acı çekiyorum
Zeze03 Deletedmom05 kuzum ben ilkte uyuştu et kırığı gibi oldu ikinci de hiç bişey olmadı ama normal hemşire de uyarmıştı kolun ağrıyabilir uyuşabilir diye